ACF_Txt1

ACF_Txt2

ACF_Wys1

HTML insert

ACF_Wys1

ACF_Wys2

ACF_Wys3

ACF_Wys4

ACF_Wys5

ACF_Wys6

This page is Ruled by Beaver Themer

This page was created in the Classic Editor, not with BB for the layout.


Bildene fra kurset 1

Bildene fra kurset 2

Bildene fra kurset 3

Bildene fra kurset 4

Bildene fra kurset 5
Bildene fra kurset 6

Video fra Vibeke

SU Shortcode to add Youtube advanced video. [su_youtube_advanced url=”https://youtu.be/cGA92JShPj8″ width=”480″ height=”auto” autoplay=”no” rel=”no” fs=”no” modestbranding=”yes” theme=”light” wmode=”transparent” title=”Video Title”]

Text Module [ wpbb post:content ]

This page is Ruled by Beaver Themer

This page was created in the Classic Editor, not with BB for the layout.


Bildene fra kurset 1

Bildene fra kurset 2

Bildene fra kurset 3

Bildene fra kurset 4

Bildene fra kurset 5
Bildene fra kurset 6

Video fra Vibeke

SU Shortcode to add Youtube advanced video. [su_youtube_advanced url=”https://youtu.be/cGA92JShPj8″ width=”480″ height=”auto” autoplay=”no” rel=”no” fs=”no” modestbranding=”yes” theme=”light” wmode=”transparent” title=”Video Title”]

ACF_Wys6

BB Posts Module (w. Masonry - Custom HTML layout)

Gi Faen Kurs

Caption1: ØfL1.25% | Øsub0

   | Du er mer enn god nok!

View...

Innsikt by Disney

Caption1: ØfL1.25% | Øsub0

There is no excerpt because this is a protected post.

View...

Innsikt 40 2020 | Creativity by Disney

Caption1: ØfL1.25% | Øsub0

Kreativitet og nytenkning er ekstra viktig i den situasjonen vi alle er i, med en ny bølge av koronasmitte og mye usikkerhet knyttet til fremtiden. Vi kan la oss inspirere av Walt Disneys egen kreativitetsstrategi. Den besto av tre ulike faser, og han og hans team forflyttet seg faktisk fysisk mellom tre rom, for å markere tydelig overgangen fra det ene perspektivet til de andre. I det første rommet satt de i fluktstoler, med skissene til nye tegneserier og filmer tapet opp på veggene. Da så de opp i 45 grader, en ideell stilling for å fantasere og visualisere. Dette kalte han Drømmerommet og her kunne de boble idéer hemningsløst, uten kritikk eller negative motforestillinger. Det neste rommet var Realistrommet, og her inntok de en annen…

View...

SU Shortcodes Settings

Caption w1
1: Container ØfL1.Img.28% | Caption Øsub0

There is no excerpt because this is a protected post.

View...

Card26

Card26 1: ØfL1.25% | Øsub0

🛠 alt 🛠 •ë“‘{¶«¡Çø}— æÂꮆںîœπô€ ‡Ò∂ƒfiÌÏȬµÙ@ ≤‹≈©◊ß~∞…÷≠ shift alt Ÿ´„”’[å»ÛÁØ]– ÆÅÊ‚™ŸªïŒ∏Ô¥ Ω∑∆·flÎÍË|Ó‰# ≥›⁄¢√∫ı¿•\± ▶️ 🛠 ⚙️ 🔗 ✅ ℹ️ 1️⃣ ▷◁ ◽️ ※ ⇥ → 〈 〉⍄⍛⍟│⎰⎱⎕ ✜ ⎐ ⍰ ⍚ ⍭ ⌶〈〈 ⎈ ⌽ ⌦ ⌫ ⇥ ❍ ✖︎ ✻ ⭐︎ ☆ ► ❖ ⦿ ◎ ◦ □ ■ ☑︎ ✑ ♞ ♢ º ◀️ ➗ ✖️ 👁‍🗨 🔛 ✔️ 💠 ⏺ 🆗 📎 🗝 💎 💡 🕹 🌿 🍀 🐾 🕸 👁 👉

View...

Cardlet7

1: ØfL1.25% | Øsub2

Hva kundene sier | TEATHERCAFÉEN i Oslo 7. Theatercaféen Historien: Hotel Continental åpnet i 1900 med 30 hotellrom og Theatercaféen i 1. og 2. etasje. I 1909 overtok Boman Hansen driften av hotellet og ærverdige caféen. Ticato hjalp til i en vesentlige fase under reåpningen med to kurs: «Branding – Bygg en sterk merkevare» «Rigg deg til for suksess – Prester på topp», Les mer.. ▷Hilde Lystad Daglig leder for Theatercaféen Les om hva våre andre kunder har å si!

View...

SiteOrigin Custom CSS

1

There is no excerpt because this is a protected post.

View...

Cardlet6

Caption w1
1: Container ØfL1.Img.28% | Caption Øsub0

6. The Whale: Det er et paradoksat bedrifter bruker millioner av markedsføringskroner på å skape skyhøye forventninger i markedet, men gjør lite eller ingenting for å sikre at organisasjonen er i stand til å levere. Les mer..

View...

Cardlet5

Caption w1
1: Container ØfL1.Img.28% | Caption Øsub0

5. Det er et paradoks at bedrifter bruker millioner av markedsføringskroner på å skape skyhøye forventninger i markedet, men gjør lite eller ingenting for å sikre at organisasjonen er i stand til å levere. Les mer..

View...

Cardlet4

View...