124 . Block_2
"The world belongs to
the best communicators"
Image is not available

Vi kan hjelpe deg å få frem ditt budskap på en tydelig og engasjerende måte, bygge en sterk merkevare og jobbe smartere. ​Vi holder foredrag, kurs, og workshops hvor du får nyttige tips og konkrete verktøy du kan bruke med én gang.​

Vi hjelper deg å få til - MER - enn du tror du kan.

Ticato

Nyttige tips, registrer deg på mailinglisten

FORSIDE SITAT
Kinesisk ordtak
"Når forandringens vind blåser, kryper noen i skjul,
mens andre går ut for å bygge vindmøller."
FORSIDE SITAT - 3
Warren Buffet
"If you lose the company's money, I will be understanding.
If you lose its reputation, I will be ruthless."
FORSIDE SITAT - 2
Voltaire (1694 - 1778). Fransk filosof,
historiker og forfatter.
"Hemmeligheten ved å kjede folk er å fortelle alt."
previous arrow
next arrow

Kursnytt
Du har mye å vinne på å senke skuldrene og gi litt mer faen!

Populært kurs

Neste Kurs
Kursdato annonseres
-

Noen av våre kunder

-
-

Følg med på vårt nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev. Da vil du få mange nyttige og konkrete tips, innen kommunikasjon, branding og tidsmestring m.fl., som vil kunne bidra til en bedre hverdag. Du kan registrere deg på mailinglisten her!

>

Les de siste utgavene av Tips

Dårlige møter er vår tids forbannelse. Så å si alle jeg spør istemmer i at det er altfor mange møter og at en stor del av dem er unødvendige. De er fullstendig bortkastet tid! Jeg leste nylig en artikkel i Harvard Business Review, «The Psychology Behind Meeting Overload», av Ashley Whillans, Dave Feldman og Damian Wisniewski. I artikkelen reiser de ulike interessante problemstillinger, og gir noen tips. Hva er det som gjør at vi avtaler og deltar på flere møter enn strengt tatt nødvendig? De fleste innrømmer at de er med på altfor mange møter, men få gjør ...
Les hele Innsikten
Sitatet til den franske forfatteren Voltaire «Hemmeligheten ved å kjede folk, er å fortelle alt» var sant på 1700-tallet, og det er enda mer relevant i dag. Vi har hørt det før: «Less is more», men hvor ofte tar vi det innover oss, og former våre budskap deretter? Det handler om kunsten å velge bort: Noe må gå på offerbålet, for at det som står igjen skal være tydelig.


The Jelly Effect Vi vil så gjerne fortelle alt, og da drukner hovedbudskapet! Metaforen forfatteren Andy Bounds bruker er: ”Business people say too much irrelevant ...
Les hele Innsikten
Helt fra vi var barn har vi lært - og blitt oppfordret til - å snakke, men vi har aldri lært å lytte, og de fleste er skikkelig dårlige til det. Legg merke til neste gang du hilser på noen du aldri har truffet før, de fleste er mer opptatt av å si sitt eget navn, enn å lytte til hva du sier. En venn av meg gjorde et eksperiment for mange år siden, og presenterte seg en hel kveld som "En bunt gulrøtter". Ingen reagerte! Stephen Covey beskriver i sin bok "De syv gode ...
Les hele Innsikten

Besøk > Tips siden med tilgang til hele "Innsiktsarkivet"

Ta kontakt!

Please enter your name.
Please enter a subject.
Please enter a message.