Ta ditt neste steg
Tidsmestring
Kommunikasjon
Branding
Ticato logo
Ta ditt neste steg med
Branding
Strategisk
Branding

Din beste venn

Branding - copy
Strategisk
Branding

Din beste venn

Festival Hacks
Gruppearbeide
Nye ideer sprees så mye bedre i teamarbeide

Bacon ipsum dolor amet meatloaf ribeye ball tip, cow chuck venison pork belly meatball porchetta. Strip steak tenderloin biltong shoulder cow.

Ticato forside 2
og helst i god tid...
Planlegg neste steget strategisk
Make a difference ..
... help you shine!
"Make a difference...
Image is not available
Tidsmestring
Bedre
Tidsmestring

Ta skikkelig fatt i tiden

Kommunikasjon
Bedre
Kommunikasjon

Steg for steg

Neste Kurs - copy
Planlegg ditt
Neste Kurs

Vi holder foredrag neste uke i
Sarpsborg

Strategi
STRATEGI
Neste seminarer

Les mer

Ta ditt neste steg
Ta ditt neste steg
Branding
Branding
Branding - copy
Branding - copy
Festival Hacks
Festival Hacks
Ticato forside 2
Ticato forside 2
Make a difference ..
Make a difference ..
Tidsmestring
Tidsmestring
Kommunikasjon
Kommunikasjon
Neste Kurs - copy
Neste Kurs - copy
Strategi
Strategi
previous arrow
next arrow
KURSDELTAGER

FORSIDE SITAT
Kinesisk ordtak
"Når forandringens vind blåser, kryper noen i skjul,
mens andre går ut for å bygge vindmøller."
FORSIDE SITAT - 3
Warren Buffet
"If you lose the company's money, I will be understanding.
If you lose its reputation, I will be ruthless."
FORSIDE SITAT - 2
Voltaire (1694 - 1778). Fransk filosof,
historiker og forfatter.
"Hemmeligheten ved å kjede folk er å fortelle alt."
previous arrow
next arrow

Kursnytt
Du har mye å vinne på å senke skuldrene og gi litt mer faen!
[youtube_advanced url="https://www.youtube.com/watch?v=I05xJjt1yTA&feature=youtu.be" playlist="" width="600" height="400" responsive="yes" controls="yes" autohide="alt" autoplay="no" mute="no" loop="no" rel="yes" fs="yes" modestbranding="no" theme="dark" wmode="" playsinline="no" title="" class=""]
Neste Kurs
Kursdato annonseres
-

Noen av våre kunder

-
-

Følg med på vårt nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev. Da vil du få mange nyttige og konkrete tips, innen kommunikasjon, branding og tidsmestring m.fl., som vil kunne bidra til en bedre hverdag. Du kan registrere deg på mailinglisten her!

>

Les de siste utgavene av Tips

Det viktigste tipset for å huske det du nettopp har lært, er å formidle det videre til andre. Du kjenner sikkert igjen dette fra kurs og seminarer du har vært på: Du noterer flittig ned foredragsholderens gode poenger, eller du skriver deg dem bak øret. Der og da er du full av inspirasjon. Så kommer du tilbake til jobben og hva skjer? Ingenting! Hverdagen innhenter deg, de gode poengene havner i glemmeboken. Det er sørgelig bortkastet tid, både for foredragsholderen og kursdeltakeren. Hvor mye sitter vi egentlig igjen med etter seminaret, og bruker vi i det ...
Les hele Innsikten
Vi ønsker at det vi formidler skal være minneverdig. En historie holder seg i tilhørernes bevissthet lenge etter at alt annet er glemt. Uansett om du bygger selskapets eller din egen merkevare gjør historier større inntrykk enn tall og fakta. Det kan du utnytte ved å bevisst bruke historier når du kommuniserer. Har du noen gang tenkt på kraften i historier og metaforer? Historier og metaforer er «snarveier» i kommunikasjonen, og bygger bro til en raskere og dypere forståelse. Ordet «metafor» kommer fra gresk – metafora – og betyr ord eller uttrykk som brukes i overført eller billedlig ...
Les hele Innsikten
"Den er så svinnende kort den stund vi mennesker er sammen." - Hans Børli Når du dveler, tar du deg tid til å smake på øyeblikket, riktig nyte det, trekke det ut og gi det mer plass. Opplevelsen av tid er subjektiv. Er det bare fem minutter til bussen går og du er sent ute, fyker fem minutter fryktelig fort. Hvis du derimot venter på bussen i regnværet, snegler tiden seg av gårde. Hvor ofte har du vel ikke hørt folk si: «Jeg har ikke tid»? Tid er den eneste ressursen vi alle har fått like ...
Les hele Innsikten

Besøk > Tips siden med tilgang til hele "Innsiktsarkivet"

Ta kontakt!

Please enter your name.
Please enter a subject.
Please enter a message.