Ta ditt neste steg
Tidsmestring
Kommunikasjon
Branding
Ticato logo
Ta ditt neste steg med
Branding
Strategisk
Branding

Din beste venn

Branding - copy
Strategisk
Branding

Din beste venn

Festival Hacks
Gruppearbeide
Nye ideer sprees så mye bedre i teamarbeide

Bacon ipsum dolor amet meatloaf ribeye ball tip, cow chuck venison pork belly meatball porchetta. Strip steak tenderloin biltong shoulder cow.

Ticato forside 2
og helst i god tid...
Planlegg neste steget strategisk
Make a difference ..
... help you shine!
"Make a difference...
Image is not available
Tidsmestring
Bedre
Tidsmestring

Ta skikkelig fatt i tiden

Kommunikasjon
Bedre
Kommunikasjon

Steg for steg

Neste Kurs - copy
Planlegg ditt
Neste Kurs

Vi holder foredrag neste uke i
Sarpsborg

Strategi
STRATEGI
Neste seminarer

Les mer

Ta ditt neste steg
Ta ditt neste steg
Branding
Branding
Branding - copy
Branding - copy
Festival Hacks
Festival Hacks
Ticato forside 2
Ticato forside 2
Make a difference ..
Make a difference ..
Tidsmestring
Tidsmestring
Kommunikasjon
Kommunikasjon
Neste Kurs - copy
Neste Kurs - copy
Strategi
Strategi
previous arrow
next arrow
KURSDELTAGER

FORSIDE SITAT
Kinesisk ordtak
"Når forandringens vind blåser, kryper noen i skjul,
mens andre går ut for å bygge vindmøller."
FORSIDE SITAT - 3
Warren Buffet
"If you lose the company's money, I will be understanding.
If you lose its reputation, I will be ruthless."
FORSIDE SITAT - 2
Voltaire (1694 - 1778). Fransk filosof,
historiker og forfatter.
"Hemmeligheten ved å kjede folk er å fortelle alt."
previous arrow
next arrow

Kursnytt
Du har mye å vinne på å senke skuldrene og gi litt mer faen!
[youtube_advanced url="https://www.youtube.com/watch?v=I05xJjt1yTA&feature=youtu.be" playlist="" width="600" height="400" responsive="yes" controls="yes" autohide="alt" autoplay="no" mute="no" loop="no" rel="yes" fs="yes" modestbranding="no" theme="dark" wmode="" playsinline="no" title="" class=""]
Neste Kurs
Kursdato annonseres
-

Noen av våre kunder

-
-

Følg med på vårt nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev. Da vil du få mange nyttige og konkrete tips, innen kommunikasjon, branding og tidsmestring m.fl., som vil kunne bidra til en bedre hverdag. Du kan registrere deg på mailinglisten her!

>

Les de siste utgavene av Tips

Løfter du blikket og ser ting i et større perspektiv, vil ofte det meningsfulle utfolde seg. Se for deg at vi er i middelalderen. En landevei slynger seg gjennom landskapet, på et område ved siden av veien er det full aktivitet. En eldre herre kommer gående langs veien. Han stopper opp ved synet av tre steinarbeidere, og observerer dem jobbe. Han legger merke til at den ene henger med hodet og sleper bena etter seg. Den andre har litt mer energi og går mer oppreist, mens tredjemann traller og synger og virker svært så fornøyd. De er alle ...
Les hele Innsikten
«Historien drives frem av individer som danner effektive allianser». Richard Koch, forfatter av «The 80/20 Principle» Det er den magien vi klarer å få til i interaksjon med andre, som gjør at vi skaper nye forretningsmuligheter Alene på seminar Så står du der, med kaffekoppen i den ene hånden og speider utover forsamlingen mens du febrilsk leter etter et kjent fjes, en trygg havn å legge til i. Du er på et seminar og din kollega som skulle ha vært med, ble syk. Du er helt alene, og det føles ukomfortabelt. Min erfaring er at nordmenn generelt sett ...
Les hele Innsikten
Det viktigste tipset for å huske det du nettopp har lært, er å formidle det videre til andre. Du kjenner sikkert igjen dette fra kurs og seminarer du har vært på: Du noterer flittig ned foredragsholderens gode poenger, eller du skriver deg dem bak øret. Der og da er du full av inspirasjon. Så kommer du tilbake til jobben og hva skjer? Ingenting! Hverdagen innhenter deg, de gode poengene havner i glemmeboken. Det er sørgelig bortkastet tid, både for foredragsholderen og kursdeltakeren. Hvor mye sitter vi egentlig igjen med etter seminaret, og bruker vi i det hele tatt ...
Les hele Innsikten

Besøk > Tips siden med tilgang til hele "Innsiktsarkivet"

Ta kontakt!

Please enter your name.
Please enter a subject.
Please enter a message.